Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Publikacje naukowe
(2)
Czasopisma
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Szostak Michał (1980- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Sztuka
(1)
Zarządzanie
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura i sztuka
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
(Przedsiębiorczość i Zarządzanie / Społeczna Akademia Nauk w Łodzi, ISSN 1733-2486 ; t. 17, z. 11, cz. 2)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł serii Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2016.
Bibliografia, netografia przy pracach.
Zarządzanie podmiotami gospodarczymi w XXI wieku Danuta Janczewska Zarządzanie wiedzą w mikroprzedsiębiorstwie Beata Wewiór Motywowanie pracowników z perspektywy kariery zawodowej Maciej Wiśniewski Istota crowdsourcingu i jego wykorzystanie na przykładzie Banku Pomysłów w Banku Zachodnim WBK S.A. Grzegorz Podgórski Mobilność użytkowników w nowoczesnej organizacji Remigiusz Kozłowski, Klaudia Pilichowska Technologiczne wsparcie ferm łososi w Norwegii Marta Brzozowska Industry 4.0 - Impact on Logistics Processes Management Maciej Wysocki Relacje kooperencyjne w branży dystrybucji zamiennych części samochodowych Innowacje w relacjach z rynkiem w stechnologizowanej rzeczywistości sieci Weronika Mądryas Stare i nowe media w kontekście zarządzania informacją, konwergencji mediów, metafor fali i warkocza oraz marketingu Barbara Mróz-Gorgoń, Maciej Mitręga Strategie Rebrandingu - potencjał i bariery Kazimierz Cyran, Sławomir Dybka Handel detaliczny jako determinanta rozwoju e-sklepów Andrzej Pomykalski, Bartłomiej Stopczyński Innowacje w komunikacji z klientem wśród detalistów działających na polskim rynku e-commerce w branży AGD/RTV Rafał Mazur Wykorzystanie innowacyjnych technologii RFID w handlu Katarzyna Kolasińska-Morawska, Przemysław Fernówka Wykorzystanie metodyki Serum przy implementacji systemów informatycznych na przykładzie przedsiębiorstwa z branży meblarskiej Marcin Majer, Dominika Biniasz Zwiększenie efektywności obliczeniowej przedsiębiorstw prognozujących rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń w atmosferze, poprzez zastosowanie klastrów komputerowych Nowoczesne technologie a konsument Katarzyna Dziewanowska Consumers' Perception of Online and Offline Dimensions of Shopping Expériences Łukasz Zakonnik Zmiany w odbiorze płatności zbliżeniowych w Polsce na podstawie badań młodzieży akademickiej Łukasz Wïechetek, Mieczysław Pawłowski, Michał Wiechełek The Study on Customer Preferences and the Searching Process in the Online Wholesale using Search Log Analysis Agata Wawrzyniak Opakowanie jako instrument komunikacji marketingowej - wyniki badań eye trackingowych Hipermedialne środowisko komunikacji Olgierd Witczak Przedsiębiorstwo jako prosument mediów i serwisów społecznościowych Katarzyna Kolasińska-Morawska, Monika Pytel Dziecko przyszłym studentem -komunikacja relacyjna uczelni wyższej na przykładzie projektu edukacyjnego AKADEMIA P@o-Linka Łukasz Sułkowski, Dominika Kaczorowska-Spychalska \ Effects of Social Media Networking on the Market Position of Light Industry Enterprises in Łódź Region Michał Chmielecki Agile Social Media Marketing Best Practices Sławomir Dybka, Tomasz Surmacz The Importance of Content Marketing in Brand Building Zbigniew Spyra Komunikowanie sposobów redukowania ryzyka konsumenckiego w procesie budowy zaufania do marek własnych detalistów Magdalena Zalewska-Turzyńska Greenwashing jako zwodniczy komunikat marketingowy - w świetle teorii Wilbura Schramma Magdalena Rzemieniak Skuteczność reklamy internetowej przedsiębiorstw transportowych w Polsce - wyniki badań Barbara Wqsikowska Elektroencefalografia (EEG) w badaniu efektywności komunikacji reklamowej Konsument - trendy Katarzyna Kulig-Moskwa, Joanna Nogieć Wrażliwość ekologiczna i społeczna konsumenta jako nowy trend na rynku polskim Agnieszka Małecka, Maciej Mitręga Prosumpcja i konsumpcja kolaboratywna jako uwarunkowania e-biznesu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 346 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146036 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 291-333.
Konteksty, luka badawcza i problem badawczy 11 Cele, tezy, pytania badawcze, hipotezy 16 Metodologia i model badawczy 21 Metodologia badania 1. Zarządzanie sytuacją estetyczną z perspektywy twórcy 26 Metodologia badania 2. Sytuacja estetyczna: perspektywa odbiorcy 31 Metodologia badania 3. Tożsamość i autopercepcja prostych osobowości twórczych 33 Metodologia badania 4. Percepcja prostych osobowości twórczych 38 Metodologia badania 5. Złożone osobowości twórcze: artysta-menedżer i artysta przedsiębiorca 40 Struktura 44 ROZDZIAŁ 1. ZARZĄDZANIE JAKO SZTUKA 47 1.1. Istota sztuki 48 1.1.1. Sztuka a twórczość 48 1.1.2. Piękno a rzeczywistość 54 1.1.3. Estetyka a etyka: wartości i kryteria 56 1.2. Istota zarządzania 59 1.2.1. Definicje i cechy zarządzania 59 1.2.2. Poziomy i funkcje zarządzania 63 1.2.3. Samozarządzanie 64 1.3. Przenikanie się granic sztuki i zarządzania 65 1.3.1. Potoczne rozumienie sztuki w zarządzaniu 65 1.3.2. Estetyka zarządzania a zarządzanie humanistyczne 68 ROZDZIAŁ 2. SZTUKA JAKO DZIAŁALNOŚĆ ORGANIZACYJNA 81 2.1. Zarządzanie sztuką 82 2.2. Sytuacja estetyczna 83 2.2.1. Twórca 85 2.2.2. Proces twórczy 96 2.2.3. Dzieło sztuki 99 2.2.4. Odbiorca 100 2.2.5. Proces odbioru i rola krytyki 102 2.2.6. Świat realny 104 2.2.7. Świat wartości 105 2.3. Działalność organizacyjna artysty 107 2.3.1. Samozarządzanie 107 2.3.2. Zarządzanie sytuacją estetyczną 109 2.3.3. Zarządzanie instytucją kultury 132 ROZDZIAŁ 3. APLIKACJA TEORII ESTETYCZNEJ W ZARZĄDZANIU 135 3.1. Estetyzacja zarządzania 135 3.2. Metafora organizacji jako dzieła sztuki 137 3.2.1. Menedżer jako twórca 139 3.2.2. Zarządzanie jako proces twórczy 148 3.2.3. Organizacja jako dzieło sztuki 150 3.2.4. Interesariusze organizacji jako odbiorcy 151 3.2.5. Proces odbioru 153 3.2.6. Świat realny 155 3.2.7. Świat wartości 156 ROZDZIAŁ 4. OSOBOWOŚĆ TWÓRCZA: TOŻSAMOŚĆ I PERCEPCJA 161 4.1. Tożsamość i jej percepcja 161 4.1.1. Tożsamość i jej typy 162 4.1.2. Napięcia tożsamościowe i myślenie paradoksalne 165 4.1.3. Kryzys tożsamości 167 4.1.4. Percepcja i jej proces 169 4.2. Osobowości twórcze proste 171 4.2.1. Tożsamość prostych osobowości twórczych 171 4.2.2. Percepcja prostych osobowości twórczych 179 4.3. Osobowości twórcze złożone 182 4.3.1. Tożsamość i autopercepcja artysty menedżera 182 4.3.2. Tożsamość i autopercepcja artysty-przedsiębiorcy 188 4.3.3. Wnioski 196 ROZDZIAŁ 5. KREATYWNOŚĆ W DZIAŁALNOŚCI ARTYSTYCZNEJ I MENEDŻERSKIEJ - ŹRÓDŁO, MOTYW, INSPIRACJA, IMPROWIZACJA 207 5.1. Sztuka kreatywności 208 5.1.1. Koncepcje kreatywności 210 5.1.2. Granice kreatywności 214 5.1.3. Rola zaangażowania 216 5.2. Zarządzanie kreatywnością 218 5.2.1. Źródła kreatywności 220 5.2.2. Motywy kreatywności 222 5.2.3. Inspiracja kontekstualna 223 5.2.4. Kreatywność indywidualna i grupowa 225
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153731 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności